dagen efter dagen

Dagen efter dagen då;)

Varit  lungt, sov till typ halv tio tror jag , sköönt;) Sen åkte vi förbi syster en sväng för mamma var där så hon kunde få mysa lite med patrik, för i  morgon åker dom i gen:(
Sen bara tagit de lungt och så, jörgen har satt upp lite hyllor och så i sovrumet, så det skulle passa till sängen, vart fin fint;) har ju inte så stort sovrum så man får göra det bästa av de bästa hahah:)

Det har varit mys att va nära alla och haft jenny och ewa på besök;) och vart himla glad av att mamma kom upp och fira jul med oss;) Känner mig nöjd , mätt och belåten hahah:)

Just nu somna nyss lill fisen så nu sover han för natten;) så ska se en film el nått och ta vara på denna natt och kväll med mitt<3, men jag e assss trött så får se hur bra det går hahah;)

I morn blir det träffa syster och kolla in mellandags REAN!!!!!!!!!!! wehoooooooo tur man e så jävla rik el hur;) de e ju helt galet i gentligen att man köper julklappar helt maniskt till jul, dagarna inna sen 2 dagar efter så har dom SUPER REAN... man borde införa att köpa alla julklappar 2 dagar efter jul ju hahaha;)
jul och nyårs stress FY FAN för det!!! skönt allt detta är över snart;) då kan man ju njuta och få ta de lungt i gen!
ja och sen fyller man ju 22 någradagar efter nyår, tur man e så ung hahah;) LURAD!!!!! jag blir fan gammal tant ju, typiskt! men glad ändå:)


Ehh dom andra glor på golf och jag sitter här och skriver, och äter risalamalta!! SKETA GOTT men fan inte nyttigt!! men vem fasen har varit nyttig dom här dagarna???? inte jag så har gått upp minst ett kilo denna helg! "puhhh" ja ja nya tag i morn;)

vi höres;) ha en jäkla bra kväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0