en typisk LÖrdag;)

Varit hos jörgen i dag, himla mysigt ju;) Han hade gjort kyckling sallad och det va super gött;) Så vägde jag mig i dag wehoooo nu har jag gått ner 17 kilo på snart 3 månader hahaha , fast de e massa kvar så klart!! ;)Men jag vart glad iaf hahah;) sen har vi suttit i en bil LÄNGE. men det var det värt! <3

Har fått lillen att börja somna tidigre nu på kvällarna och det funkar bra.. i dag somna han vid nio och sover velll hela natten, det har han iaf gjort i några veckor nu så det tror jag;)

På måndag ska jag på efter kontroll, har ju börjat med mina p piller nu , så lär ju ha fler, sen ska dom vell kolla så allt ser bra ut men, det känns iaf bra hahah;)

Ne ni o morn tar jag mig en solnig till tror jag, såååå skönt;) passa på liksom innan ewa  åker hem;)


Jahaaa gott fölk!! vad ska ni göra på ny år då??? jag hoppas ju att jörgen är ute då men tyvär blir det vell inte så, blir det så så blir jag skit glad men annars vette fan vad man ska göra ju!

Men herreee gud vad jag saknar JÖRGEN!!!!! ja jag tjatar men det skiter jag i hahah;)

ne nu ska jag lägga mig breve min fis, hapåer ha de gott;)


Mammas gos<3


Ps tomte dräkten har kommit hahha så om ingen vill köpa DEN SÅ FÅR JAG VELL BARA VARA EN GRYMT SEXIG TOMTE MED LÖS SKIN OCH MAMMA TATTUERINGAR HELT ENKELT;) ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0