För fort.

Vi tog oss upp . Vi stod för den vi var. Vi var o kom från ett helvete. Vi träffades tillsammans på ett bra ställe där vi tog tag i vårt. Ja fick träffa dig en helt underbar människa som jag kände i gen mig i . Vi fann varandra direkt. Vi kom ut tillsammans vi klarade de till sammans. Sen försvan du. Vi hördes någon gång . Men vi gled i från varandra helt till slut. Men under hela tiden så fans du i mina tankar . Mitt hjärta . Jag var länge orolig för dig o visste inte vad jag skulle tro. Jag såg dig i bland vi pratade i bland. Vi skulle ha tagit en fika Sa vi flera gånger. Men de vart aldrig av.. Nu fick vi aldrig se i gen el ta en fika som vi Sa.. Du försvann o lämnade de oss för fort.. Nu syns vi på en frid full plats i stället. Du fins nu i mitt mine. I mitt hjärta för alltid min vän.. R.i .p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0