fY FAN VAD JAG VART GLAD NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu behöver jag inte vänta längre;) Jörgen är ute helt den 4 januari fick jag veta i dag, kan inte ens beskriva med ord hur glad jag är, efter att ha väntat så länge på detta! Fy fan vad skönt ALDRIG MER!! behöva vara med om detta i gen! nu kan allt bara bli som vanligt i gen och vi kan bli en familj<3 fy fan vad jag e lycklig nu , det var det bästa som kunde hända;) wehoooo jag ska mysa i  hjäl mig;) trodde fan inte att nått kunde gå bra men , det kunde det;) han fick komma hem;)<3

Skulle ha dragit till mödravården i dag men är totalt slut så jag tar det i slutet på veckan i stället;) i morn ska ju lillen få 3 månaders sprutor så då blir han vell lite hängig så får åka på  tors el fredag i stället;) Ewa har ju varit här så i dag åker hon tillbaka, sen kommer alla upp till jul, det blir mys;) ska hem till syster alla och fira jul, det blir mys ;)<3

Ne men vi höres vill bara säga hur JÄVLA GLAD JAG ÄR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0