gott nytt år;)



I natt firar vi in nya året;) wehoooo!

Lite bilder från nu och förr...



Jag som håller i min kusin när vi var små;)



jag och min kusin, rödtotten vet jag inte vem det är??!!



jag , syster och sarah på tommys för himla länge sen:)



Hög gravid<3



jag och min lilla Patrik<3



jag och min älskling i göteborg;) för typ ett och halft år sen el två?!



2 sommrarsen ;)


Lite kul på stranden;) förr förra sommaren;)



jag och älskling! jävligt bruna förr förra sommaren;)<3




Mitt lilla hjärta äter barn mat , mumsssii<3


I dag blir det nog gå och sola sen laga mat och så till i kväll, ska bli mys;)

Hoppas alla ni me får ett bra nyår;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0