happy<3

Hello;) har internet men att jävla krångel med data jäveln! Typiskt!! lär köpa en ny! men darling ska ta en titt på den när han kommer på permis så hoppas han fattar bättre en mig;) en annan fattar inte ett SMACK! Så har inte kunnat skrivit ett skit! trisst men håll ut snart ska jag blogga varge dag hahah;) sååå intresant va!! ;) Ska göra en helt ny blogg och blogga satan om allt möjligt pinsamt,och bla BLA....

Just nu går dagarna bara lånsamt, men snart ni, så kommer mitt hjärta,. såå skönt, har permis han i jul me så då blir det att fira jul med familja;) mysigt;)

Dom här dagarna är skit tråkiga faktist fy fan, bara längtar som fan just nu!!!
Patrik bara växer och växer och det händer nya saker varge dag med han, så kul att se;)Just nu går man i som en bubbla, är trött JÄMT tame fan ju hahah;)

jaha nu vet jag inte vad jag ska skriva så vi hörrrs;)

jag e för lycklig just nu<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0