Julafton;)

Underbart att få fira jul med dom man älskar;)



hos syster och firar jul, dom på bilden är mamma, syster och Milo<3




patrik och milo:)



Inte som alla andra hahah;) jag och mina älsklingar:)


jag och min jävla plutmun hahah;)



Patrik tog milos gå stol;) snart ska han få en egen men han ådde inte ner med fötterna men verkade nöjd endå hahah;)

Sen vart de massa massa jul mat, massa gott;) dela ut julklappar och fika osv;) mysigt att umgås med familj och ta det lungt bara;)
Vi var hos syster min och Pierr;)



Jörgen och patrik myser;)

ne nu ska jag mysa vidare hörs snart;)


tack syster och alla för i dag;) tack för allt fint vi fått;)

kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0