Morgon vikten mer i dag en i går typiskt.

Nu låg min morgon vikt på 64 kilo. I går låg den på 63 kilo. Hm. Då är de fyra kilo kvar tills jag fått bort alla mamma kilon iaf. Sen ska jag ner några kilo till tänkte jag. Tänkte bli lite smalare en innan jag fick barn:) till frukost i dag vart de hård bröd med rökt skinka o två ägg:) till lunch blir det tomat soppa och mellan de blir det frukt:) har slutat helt med att dricka läsk. Den störta fällan är tyvär socker och salt. Så att föröka undvika det så gott man kan , kan göra stor nytta:) middag tänkte jag äta lax. Dricker mycke vatten under hela dagen. Visst fan tar jag mig lite godis då o då men de gör inget bara man äter de med måtta som allt annat. Göra min portioner mindre är med ett moste för att gå ner. Och att äta regelbundet är a och o! Ja ett par kilo till ska bort sen blir de träning. Då får man räkna med att gå upp lite eftersom att muskler väger mer en fett:) nu sover lillen så nu ska jag passa på att städa lite:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0