nervöööösss....

Händer inte så mycke i dag förutom att åka och sola och bjuda ewa på middag för tacken att hon hjälpt mig;) I morn åker ewa och jag och patrik ska till mödra vården !

I morn får vi besked ang allt med Jörgen så jag e lite nervöööös faktist! Jävlar om det inte går bra! Men jag håller tummarna nu;)

MIn plutt somna vid halv nio nio i går kväll och sov hela natten så jag känner mig NÖJD;) Skönnnt;)

Jag tycker ju liksom att jag har väntat för länge nu ja,) nu vill jag bara mysa och kunna göra det vi vill, bara kunna njuta och bara få gå i väg el vad fan jag nu vill göra! Har ju verkligen inte kunnat gjort nått sånt alls ja ! jag ska fan mysa i hjäl mig när han kommer hem<3


Ha de gott;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0