Onsdag

Hade svårt att somna i går. Låg o tänkte på den tiden då jag o josse var i behandling o tiden efter då vi umgicks. Ja fy fan för jävla droger säger ja bara. Har inte riktigt fattat en tror jag. Blir sjukt ledsen att de behövde gå så långt att hon miste sitt liv. Hon va en sån himla go tjej. Synd bara att drogerna tog över. Jag försökte hjälpa henne . Stoppa henne länge . Men till slut gav jag upp att föröka stoppa henne. Vill man inte själv så går de inte. Men ja gjorde så gott ja kunde iaf. Mådde riktigt dåligt ett tag för ja var så orolig för henne. Så får man veta nu att hon gick bort. Fy fan inte okej. Nu är hon iaf på en fridfull plats. O mitt hjärta. I kväll kommer mamma. De ska bli mys:) ska sätta i lös hår på henne i morgon. Kommer bli fin fint. Borde ta o tvätta i dag ja. Men man drar sig varje gång när man ska tvätta. De e ju inte bara att gå o tvätta direkt. Man moste klä på patrik ut men vagn o tvätt. Ner med han i tvätt stugan. Upp i gen. O samma visa hela tiden tills de e klart. Så de e inte bara att gå o tvätta. ;)men de moste jag göra i dag iaf. I morgon åker jag till syster o umgås med dom o mamma:) ska nu blir lite frukost . Gröt. Mums;) ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0