Min tidsfördrivning ;)

ja jag är ju för det mesta hemma i denna snöö yra så då ploppar det upp en jävla massa ider".. Alla som känner mig vet ju att jag älskar att sy, och skapa, hadde jag haft massa tyg så skulle jag sy satan för jag tycker de e så kul att skapa själv;) så nu håller jag på med en kläning så får se hur den blir när den e klar :) kul ju... ska gör en massa mer sen när jag köpt tyg, har för mycket ider tror jag hahah :)



Den håller jag på med nu;)





ja det kanske inte blir världen bästa men det är en hobby jag har iaf;)
ska satsa på att sy bikini och annat till våren sommren sen;) bara för kul skull;)

ja får vell se hur den blir när den blir klar;)


tisfördrive;) skulle vilja hitta en sån där docka ni vet som man kan mäta på och så när man syr, då hade nog blivit lättre! så nu vet ni vad jag gillar hahah ;)

jaha och fan vad jag vill träna nu!!!!!!!!!!!!!!!!! nu har det gått 3 och en halv månad sen jag födde
men om en månad får jag ta tag i det för då finns det tid ;) så ska försöka gå ner ett par kilo till så kan jag fitta till och hårda till kroppen snart;) skööönt för mig för så här jävla slapp vill jag inte vara!!!! fy fan! att gå så här länge utan träning är inte likt mig och jag mår skit av att inte få träna faktist!



jävla bristnigar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoppas dom bleknar mer



inte ok, men hoppas på det bästa hahah ;)



så så ser min mage ut nu efter 3 och enhalv månad !

men jag får ju inte glömma att jag fick det finaste som finns ur min sldder mage och det är ju huvesaken<3



min gosis;) har badat nyss<3


han älskar att bita på händerna hahah<3



kolla in MINEN hahahah;)



min fis unge;)



patrik har verkligen blivit jätte duktig med att hålla upp huvet;)

Moste ju göra om mina bröst om bara några år för nu har jag haft dom i ca 9-10 år så när jag fått mitt nästa barn så lär jag göra om dom, för känns som att är vell onödigt att göra nya innan jag fått dom barn jag vill ha om nått skulle gå fel el att dom blir fula efter! Nu har jag ju 450 g i varge bröst
 men när jag ska lägga i nya så ska jag lägga i lite mer tänkte jag;) kan ju passa på när jag ÄNDÅ SKA OCH MOSTE GÖRA OM DOM! Och då lägga i nått somjag aldrig behöver göra om;) När jag gjorde dom jag har nu så kunde dom inte få i mer en det jag har nu men efter gravideteten så kan jag absolut lägga i lite till! Kommer nog bli fint;)

Men fy fan vad dagarna går sakta nu!!! jag längtar i hjäl mig efter min jörgen;)

Ne nu ska jag lägga i färg på Lina så hon blir fin fin;) ha de göttans;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, Har funderat på att göra bröst,jag undrar vad dina kostade? Hur sparade du ihop och vart gjorde du dom? =) Patrik är jääääääääääätte söt!!

2010-12-20 @ 11:24:39
Postat av: Jenny

hej:) jag jobbade heltid då så jag tog ett lån på 50 tusen men dom kostA 37, men man behöver ju köpa lite ny kläder efter de hahah;) jag gjorde mina på LIDINGÖ KLINIKEN. och vart himla nöjd:) tack tack ja han e underbar:) lycka till om du ska göra bubisar:)

2010-12-23 @ 19:46:15
URL: http://honmedegenasikt.blogg.se/
Postat av: Mia

Det nya är dock att du inte behöver göra om Hallongelé om du inte har problem.

God Jul!

2010-12-27 @ 00:27:49
Postat av: Anonym

din mage är ju skitsnygg..ser ut som du inte ens fött barn om man bortser från bristningarna... klaga inte!!!!! :D

2010-12-27 @ 23:53:17
Postat av: louise

tack;) men jag hatar bristningarna och sen har jag kanske för höga krav på mig själv, men det har jag alltid haft! OBS!! vart nå fel på in lägget jag skrev där det står postat av jenny så är det jag som skrivit!! inte hon;) mvh :)

2010-12-31 @ 08:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0