nakna sanningen burrrr

Ja tyvär funkar inte våran data så har inte kunnat skrivit, blir såååå less! Men löser sig snart när jörgen kommer hem, ja fattar fan inget hahah;) I dag e jag trött som fan, och fyyy fan vad jag e blek! inte ok, ska sola i morn och lär ju göra det typ hundra gånger för att få fin färg, fy fan man hinner ju inte ett skit! varken sola el träna ju, men snart när älskling kommer hem så ska vi börja träna rumpan av oss;) men va fan hur ska jag bli av med sladder magen ju? den e helt kvaddad min mage! inte ok!!! NU ska ni få se hur jävla förstörd den är!!! men ska göra så gott jag kan med träning så fort jörgen kommer hem för nu finns ingen tid!:(



Det har nu snart gått tre månder sen jag födde, så hoppas det kommer att försvinna detta överflöd! men bristningarna får jag bara aspektera! el hur det nu stavas hahah!
ja jag fick ju iaf en prins;) det ända jag kan göra är att träna och se vad som händer!

Fy fan vad jag längtar till jul;) då kommer mitt hjärta me;) mys!

vi hörs snart;)




go kväll;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0