Solat så nöjd!!

Fy fan vad vad jag känner mig glad över att jag fick sola i dag;) wehooooooooooo, nu moste jag iaf sola 2-3 gånger till sen har man nog en snygg sol bränna;) menar kroppen e ju paj men känns ju bättre om man har lite färg iaf;)



God jul;)

Annars blir kvällen lungn, ska laga lite mat åt mig och Ewa snart sen sova tidigt för i morn åker vi till Jörgen och hälsar på;) Mysigt värre;)
På måndag får vi veta ang han boja så nu ni håller jag tummar och tår, får jag ett raseri utbrott så vet NI VARFÖR!!! hahahah;)


 <3<3<3<3<3 jag och patrik;)



Han blir hur glad som helst när jag lägger han på magen, satan vad han snackar och skrattar;)
Men fy han ska få sin 3 månaders spruta på tisdag:( ufff ledsen då!


Jörgen och patrik <3<3<3


Nu har hela familjen en one piece ;)

Åååååååååååååå hörni den där jävla tomte dräkten har ju inte kommit som JAG NU VA SÅ JÄVLA TVUNGEN ATT BETALA!!! BLIR LESSSSSSSSSSSSSSSSSSS........................ TOMTE FAN...




ne nu ska jag umgås vi hörs;)

Kommentarer
Postat av: Hanna W

fina bilder.. å han e såå jävla söt i den där tomteluvan ;-) passar honom som en smäck. Saknar er! puss å kram <3

2010-12-04 @ 22:07:31
Postat av: Anonym

Hej gumman, skanar dig med ju;) ja han va jätte fin i den ju;) ring nån dag el skicka ditt hem nr??? puss

2010-12-04 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0