<3

I dag har vi varit på ultraljud;) de va himla kul att se beisen röra på sig, man såg armar och ben och allt, va skit coolt faktist;) Det som va drygt var att den första läkaren vi va hos hade tagit fel på hur långt gånget ja va, Så i dag fick vi veta att ja bara va i vecka 14!!!! Vi trode ju jag va i nästan då vecka 19!!! TYpiskt!! då får jag gå en månad längre en vad vi hade väntat oss! jag kommer ju bli stor som ett hus hahah;) och gå gravid så långt på sommarn känns ju inte sååå kul men men;) bara ståååå ut de;) Så i dag köpte vi vårt första plagg till bebisen såååå söta ju!! ooo vill handla i hjäl mig ju!! Ne så vi ska till baska om en månad och då hoppas vi på att se könet;) ska ladda upp en bild sen på bebisen!! och de vi handla;)

Hhahaha älskling gled in naken NU i vardagsrumet med med min slipps och dansa hahaha, Söt;) han får gärna fortsätta;) NIce;) ne nu ska ja hoppa i badet med älskling och tafsa på han hahaha, kan ju inte låta bli när han kommer in dansande naken och viftar på sin sexiga kropp;)<3

Ha en jätte bra kväll;) i morgon ska ja göra nå hel mysigt för min älskling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0