Bara helt matt ...

Känner mig inte alls kry, känndes som feber i morse, så tog två alvedon så hoppas de blir bättre!
I bland fattar ja inte hur man tänker, kan göra mig så jävla ledsen, handlar inte om att välja utan att tänka?! Man kan inte gör allt på en gång! Man moste prioretera lite, och fatta att dett år kommer va en massa som kommer hända ! Man kan göra en del men man kan inte göra allt! Jag är ett stort stöd och vill inte man ska ge upp sin dröm men nu blir vi fler och då fins de mer att tänka på!! Dettta fick mig att tänka, vart ledsen. har tänkt på de i dag me , så får vell se hur allt blir me detta längre fram! När det e dags! Man kan ta en del men moste kanske inte göra allt detta år! va bara tvungen att skriva av mig lite! för ja känner mig helt matt av allt!
Det blir nog kloka beslut får ja hoppas!

ha en bra dag alla som kan;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0