Bättre dag i dag!

Fyfan vilken dag de va i går, spydde som en gris och huvevärk hel dan, värsta ja vart me om känns de som:( I dag känns de bättre, mår lite illa men inge mer, så en känns de lungt;)
Jävla massa snöööö är det fy vill ha sommar nu ju!
Så himla kul att hm kommit så nu vill ja bara att det ska va den 25de så ja kan hämta ut de, har besällt bh, för nu har ja bara en som passar, drygggt!!! Alla andra kan jag ju slänga på tippen, FÖR SMÅÅÅÅÅÅÅ!
Så de ska bli skönt att kunna variera hahaha;) Va lite sexyyyy för älskling hahaha om man nu kan känna sig det när man e gravid hahah sånt som märks;)Och sen har jag beställt en gravid tröja så magen kan växa så man inte behöver gå med magtröja hahah;) skulle va sexigt va på vinter ooooo NEJ tack!!;)
Jag och älskling har slagit vad om en sak hahah OCH jag kommer att vinna!! HA! Ska gör han lite tokig!! Det står ändå diskning och damsugning på spel i en hel vecka så ja vägrar förlora;)<3

 Ha det bäst<3 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0