BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ....

Fy fan vilken morgon!! HÖll på svimma och spy samtidigt, skit drygt!! Känner mig inte riktigt kry tror jag!! Men i skolan är jag, vill bara hem och sova typ;)
Ska försöka träna i dag om ja pallar!! Fan går ju bara upp och upp nu!! INTE OKEJ! men lite okej är det ju;) hahah..
Jaha då har man blivit sambos på riktigt nu då;) hahah MYsigt;) Men nu ska man ju ha bebis och allt så det e ju inte så konstigt!! Kanske inte så kul att bo i hudik men det blir till en början men sen ska vi flytta, vill inte bo här förlänge kan ja lova!!Ne förlitet och för mycke skit snack och känner inte så många här som jag umgås med!! fast helldre få vänner som man gillar en att ha många "så kallade" vänner hahah!

Är så himla less på när det gäller att bara snacka och inget göra och dryghet och löngener!!! fy fan!! pallar inte det just nu!! Anser att nått är ju fel och inget stämmer om man ska ljuga hmmm!! Då kan ju jag me börja ljuga om andra ljuger för mig!!Men ej mitt motto!!!
Nemen snart har jag svenska fy fan ingen lust alls när man inte känner sig okey!

ha de gött pussss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0