De ska va gött;)

Fy fasen vad jag har ont i ponanin, vette fasen vad det är men det har vell som allt annat att gör med att man e gravid eller  nått;) Går nog över;) Ska bli kul att komma till barnmorskan på fredag;) och snart e det dags för det stora ultra ljudet;) hoppas vi då kan se kön:) Gjorde massa tester i går och då visade det att de skulle bli en pojke, och älskling vart glad som fan hahah;) men det kan ju lika väl va en tjej men allt stämmde in på en kille;) För mig spelar det ingen roll men bra att veta så man kan börja handla och så;)

Jag tror jag kommer att operera min bröst i gen efter gravideten faktist, el ja vill nog det för nu börjar dom bli himla större och det lär ju inte va så himla snyggt när dom börjar dra i hopp sig sen!! Ne jag vill ha snygga bobisar sen me så klart;) MILF hahahah;)Sen får folk tycka vad dom vill men att känna sig bekväm med sig själv är inge fel;)

Fy faraooo vad gott det ska bli att komma hem och äta LASANG;) som älskling lagar där hemma, ska bli spännande att smaka hur den blev;) MUMMSSS vad hungrig jag e nu;) Ha de gött för jag ska bara svulla och må fint hahah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0