Godmorgon;)

I dag känns som en bättre dag iaf nu;)
Fy vad mitt självförtroende har blivit sämre vissa dagar, fast det är vell inte så konstigt när man känner sig som en uppblåst ballong;) Men nu jävlar får ja skärpa mig och och få ett bra sjävförtroende i gen!! Jag e faktist gravid och då får man va lite större en vad man e van vid!! Det går ju faktist fort att få bort när ja fött så! Jag moste lära mig att njuta av att va gravid!;) Men man klankar ner på sig själv så mycket är rädd att älskling ska tycka  att jag ser ut som en kossa, man har humörsvängningar, känner sig konstig och ottilräklig!! Jag vet att det har med gravideten att göra att man känner sig skum, det är ju en jäkla massa som händer i min kropp nu!!
SÅ nu ska jag bara fatta att ja e fin som ja är hahahah;) jajaja!!

LOVE YOU iaf darling fast ja e lite upp och ner;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0