Godmorgon;)

Vakna nyss med lit mys, bästa jag vet;) Mys tjejen själv hahah!!
Nu blir det lite frukost sen en promenad i det fina vädret, stråland sol här skönt;) I går hade jag gjort lite mys för älskling när han komm hem från gymet;) Han berätta om dom pinsama på gymet hahah aaa skrattretande!!
Ne i dag blir enu en lung och skön dag med darling!! Mår lite illa till och från men det går över!! fan vad jag längtar till den 25 de då ska vi sätta fart med massa här hemma, och det börjar bli dags för bebis sakernu, ska bli så mysigt med ett till liv i vårt liv!! Moste bara säga att älsklings mamma har varit till en stor hjälp för oss länge nu så jag vill hylla Ewa i dag för hon är så otroligt gullig och snäll;) tack för det;)

Hoppas ni alla får en bra dag;) nu blir det rostade mackor med marmelad mummsssiii;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0