LÄNGTAR;)

Mitt nästa resmål blir iaf till thailand;) men fan kan inte sommarn komma NU!!



Vill va där ja;)

Las vegas va skit kul men det är inte direkt ett ställa man vill va på om man vill ta det lungt
sola och bada! Mer fest och så men skit kul att se så klart;) va de;)



Och skit goda ribbs hade dom mummssss;)



Och det var här våran bebis vart till, fast vi visste det inte då;) COOLT en Las Vegas Bebis<3



Så här såg jag ut i vecka 13-14 tror ja det va! Men fasen vad jag saknar min gammla kropp hahaha
Men sen när ja fött då jävlar kommer ja bo på gymet för att få tillbaka den;) Kommer gå snabbt som ögat kan ja lova, Men det är ju så klart värt att ha det så hä'r nu för ja får ju de finaste som finns;)<3 Nu är ja ju lite större en där för nu har det ju gått 17 veckor och har gått upp sammalagt en ca 6 kilo PUhhhhhh avis på syster som bara gått upp det på massa månader ! Men jag tamefan bara äter så jag får ju skylla mig själv hahah;)
Men sen ska jag ta min kropp tillbaka;)



Va länge sen nu man såg ut så hahaha;) Men sen så;)

Ha det himla bra alla, fy farooooo vad ja vill ha sommar nu;) kramis jamis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0