omg

Små saker kan göra en sååå glad, och små saker kan göra en såå jävla ledsen me! Räcker med att bry sig!
Haft en grym dag med grymma mammor hahaha!! gled in till stan kika lite, fika lite, käka lite;) Tagit några nya foton på magen<3

Och nu skulle mina grannar kunna tro jag har fest hemma hahaha, låter så iaf med så hög music ja spelar! Mina grannar e grymma, dom har aldrig klagat, inte ens om ja börjat spela music 4 på morgonen!! GRYMT;)
Känner mig lite tokig     i dag;) Fy fasen i dag har jag faktist längtat efter en ÖL; GOTT
mEN DEN FÅR jag ta om ett par månader i stället wehooo..
Känns verkligen som de händer grejer i magen nu, skit coolt..;)
Ne men får vell se vad man orkar me att göra i kväll?! blir säkert skön lung kväll bara!
Villlllllll mysa känner jaq fiifan"hohhoooo älskling vart har du gömt dig?! hahaha" inte här iaf! de va jävligt synd för mig! De känns som evigheter sen nu ju....shiit lusten kanske har vänt... jiippi...

ha så kul där du är killen min;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0