sugosex

Morgonen börja inge bra, jävla ont i huvet och illa mående i vanlig årdning fyyy!! Men sen fick jag mig ett jävligt gott skratt när ja låste ut älskling naken, och han fick sjunga och dansa sig in för att få komma in!! hahahahaDe roligaste ja varit me om;)<3
Sen kom ewa upp med alla älskling saker i dag och vi köpte en ny tv bänk så det vart jätte fint hemma;) Börja bli  bättre och bättre och fasen så bättre det ska bli;)

Min älskling fyller en finsk kvinns bästa ålder i dag hahah sugosex hahah;) LAMKÖTT de gillar vi;)
Så jag ska ta och ryka upp stämningen här i kväll tänkte ja hahah;) trots man mår som en överkörd katt;)

kramisss

 mitt lilla lamkött i sommras;)

sommras!!!!!!! nu blir det gömma vassen sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0