BABYBOM;)

Vakna av att jag mådde himla illa i dagoch ont i rygg och magen!! Men nu känns det bättre skönt;)
Jaha då va det söndag i dag då,kanske blir träning i dag då om jag orkar.

Det är ju en massa som ska ha barn nu ju, har blivit babybom i hudiksvall hahah;) KUL ju!
Fan vad jag längtar till att göra ultraljud så ja får se så allt ser bra ut,nu e man ju bara nervös att det skulle va nå fel... Men efter det så kan jag slappna av:)Ska bli intesant och se exakt hur långt gånget man e me!! NU gissar man ju bara!!

Skönt ska det bli att få pengar så man kan gör nått kul, och fixa lägenhet och allt, det behövs!!
Och snart fyller ju älsklingen år ju hmmm så då vill jag ju överaska han med nått så klart;)
Och själv hade jag villa köpt mig nått snyggt nu när man inte känner sig så himla läker haha så vill man ju unna sig nått;) Va bra länge sen iaf!! Skulla va skönt att åka någonstans kanske komma bort här i från lite, man kan ju knapast gå ut på krogen längre, el visst kan man det men kanske inte lika kul att va ute bland svin fulla människor när man är nyckter själv, så göra nått vill ja gör snart;)

Ne men ha en bra söndag nu;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0