Detta illa mående fy fan!!

Ja de e inte kul!! I går efter träning känndes de förjävligt, mådde så jävla illa så ja inte kunde röra mig!!
I dag har det kommit och gått med jämna mellan rum!!trött e jag hmm...

Räkna ut i dag att jag är i 9de veckan om det stämmer, och ja läste om vad som hänt där inne då!! Det har redan börjat utveklas då små små armar, fötter, den börjar röra på sig, röra på leder och så, har ögon lock som är slutna ett par veckor, är ca 2 cm lång och väger ca 2 gram, helt galet när man tänker att så liten redan börjat formas och allt, hjärta sätts i gång och det liksom lever nått där inne;) känns lite läskigt hahah!" Det syns lite lite på magen nu tycker jag el så har ja bara blivit fet hahah!! Ne men de coollllt!! Men en oro finns att nått e galet men de får ja veta på tisdag efter ultraljudet om det står rätt till:) HOppas;)

Alla säger att ja inte ska va orolig men de blir jag me tanke på innan jag haft så mycke missfall!! Fast då levde jag inte som ja skulle så det kanske inte e så konstigt!!

AA trött e man kinkig och illa mående, klart det kan va svårt för andra att förstå men ja hoppas man kan ha lite översikt med det och fatta att det bereor på detta!!B DET GÅR ÖVER!!

Det som jag tycker är sjukt jobbigt är att man går upp en massa i vikt!! Ja ja jag vet va ni tänker, att skärp dig nu louise men de e fan skit drygt tycker jag för ja e skit rädd för att bli helt jäkla ful i kroppen, uppsväld och bara bLÄÄÄÄ!! Ne e de vill ja inte!! Men gå upp kommer ja göra men ja vill inte bli äklad av mig själv el att han ska bli det!! Det är min största fasa.... Kul att man ska va tvärstor i sommar när alla andra e fitt!!! PUUUHHH
Men jag får ju fatta att nått fint kommer från de och den pinan så man står vell ut!! Så får ja träna satan när ja fött så klart!!! då jävlar ska jag ha mitt 8 pack till baka hahah;) SEXI mamma!! Ne men de fint att va gravid så klart ja får bara tänka på nu att jag inte måste svulla bara för att ja e gravid!!

Hoppasa allt går bra med ALLT;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0