fredag;)

Är i skolan nu då!! Skönt med fredag;)
Fyfan tog med mig mat för att äta i dag men usshhh vad illa ja mår när ja tänker på vad ja hade med mig så neee de kunde ja inte äta i dag!! MÅr illa som fan ju!!
Så skönt med fredag, ska träna och simma lite tänkte jag i dag, sen blir det mys i soffan bara!! Orkar inte så mycke känns det som, tappat motivationen... TRisst!! Men hur kul är det då att typ gå ut när man själv e nyckter och alla andra e piss fulla!! EHH nej tack!! då ser man ju verkligen hur man själv är på fyllan hahaha!!;)
PINSAM!
Ne så ta de lungt får ja vänja mig vid nu ett par månader men de lungt, känner ändå inte för att slå klackarna i taket!!

I morn blir de nog ut och äta och bowla,  ska vell fira på nått sett att man blir gammal hahah;)

kramizzz;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0