FUL OCH SNYGGAST;) <3

Skit fullt med sånna killar, fy fan dra!!!





SNyggaste jag vet!!!! FY FAN STANNA hahahah;) <3

 MMMMM;)


Sitter i skolan!!! fick bra med beröm i dag för att jag varit här och gjot bra i från mig skönt!!!!;)
AA i dag ska man ju betala räkningar och de e ju inte lite!!! Fy fan!!! betala mamma osv!!! vill inte men moste ju!!
Mna längtar alltid till man ska få pengar men dom försvinner ju på en gång!!
Hatar pengar!!!

Tycker min trötthet ska gå över snart, känner mig så jävla lat ju!!! vill ju träna och så men fan orkar ju knappt, hoppas ja orkar i kväll, då jävlar hahah;)
Fan moste ju plugga lite i kväll me tror ja usshhh vad trissstt!!
Känner mig ganska less på hur man kan resoner och va! Fy fan vad skönt de skulle va att flytta, finns inte så mycke här som gör att ja vill stanna men nu blir det iaf till bebisen kommit sen flyttar vi en bite ner!! Skönt;)
Ha de bäst;)


NE mne ja säger vell så här aaaaaaaa aaaaaa fuck you älskling hahah;) DE moste vi gör om hahah;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0