kramp

Fasen vilken kramp ja fick i magen efter jag ätit,inte kul:( Går vell över snart, kanske blir dra till gymet då om ja orkar i gen;)

Snart ska ja ta en fika me vännen min;)
Har damsugit och städat lite, fan de e ju en massa ja moste göra som ränsa hela förådet och ränsa papper och massa skit usshhh men ja tar inte de idag, orkar inte de!! lär ju sätta lite fart nu med allt, 6 månader går fort;)<3

Det finns inget nu som skulle kunna få mig att ändra mig ang bebisen nu när ja sett de, ingen el nått!! De här klarar ja dekan ni er fan på!! Kommer ju blir super mamma på alla sett:) Allt känns skit bra nu och lyckligare har jag aldrig varit!!

Snart får ja besök så ha en bra kväll och du me älskling om du läser detta;) inte för ja tror du brukar titta in här men om du gör de så;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0