lite upp och ner då;)

Har simmat med lilla syster min i dag, mysigt att se nu när hennes mage växser.. Så himla fin e hon!! Himla vilka tuttar hon fått;) hahaha<3
Sen åt vi tillsammans och sen gick jag och styrketräna lite!! skönt att få ut lite ilska man har men vill köra hårdare men får ju inte de för barnmorskan... Men men;)

Har kännt mig super ilsk i dag, fan, skit jobbigt, hoppas de går över snart..
Inte mon mening att andra ska drabbas, men blir ju lätt så.. Typiskt;)

Nu ska det göras om hemma så man trivs, blir tokig annars, ska sätta fart nu!!
Nu har jag bara en dag kvar i morn ja kan sova länge sen e de skola som gäller!!
Och gammal fyller ja snart fast ja vill gärna kalla de att ja blir jävligt ung!!hahah;)
Och nyckter och fin ska man va hahah!! JaPPP men de blir bra vett du;)

Ja man kan ju kalla mig ganska splittrad, lite knasig, kluven, arg , glad , ledsen aaa ja vette fan vad ja eee hahah hoppas nån annan vet!! Men de ska tydligen bli bättre om ca 5 veckor... stakars älskling!!!

TYCKER han e grym som varit med mig och inte druckigt el nå på nyår för att ja inte kan, tycker han e bäst som e som ett stort stöd och inte bara drar som säker många kan göra .. men man e ju faktist 2 om de atta skaffa barn!!;) Men han förstår nog inte hur fan ens kännslor är helt åt helvete just nu men han ska hyllas för att han finns här för mig nu;)

Ne snart blir de tv och bara slapppppa skönt;) kramar ha super mysigt i kväll;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0