Tröttast i världen;)

A fy fan vad trött ja e!!! Orkar ju knappt gå ju så trött är jag hahaha!!
Är i skolan nu men slutar snart, jippi, den är de helg och den blir skit lungn med vila, sååå skönt!! Ska sätt i nytt löshår i dag el i morn!!! Så fint då hahaha, ,man känner sig iaf finare då, nu känner man sig som ett ras ju haha,Så man vill ju göra vad man kan för att känna sig lite fin iaf! Och det kommer jag göra hela graviditeten nu, göra saker för mig själv som får mig att känna mig någelunda fin om det går!! Man e ju inte van att va så här lat och känna sig stor haha så nått moste man ju göra!!
I kväll ska vi ta bilder på magen och lägga ut, har växt lite faktist, mysigt!! Ja de går fort med allt känns de som, när man läser om vad som händer så fattar man!! coolt ju!!

 

 



ha de bäst;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0