utråkad;)

Träna lite lätt i morse när mitt illa månde hade lagt sig!! de va super skönt, vart pigg och glad av de så:)
Nu har ja spring i benen och känner mig utråkad som fan!! Har ingen lust att plugga heller, skulle vilja gör nå kul el tokigt ja hahah... Men neheee!!
Hade en skön och lungn kväll i går med lina och en choklad kaka som ja vart så super sugen på så trotts att ja va super trött så gick ja ner till affären och köpte en haha... begäret är stort i bland;)

Ska vell försöka gör nån nytta nu kanske el inte hahah aa får se;) så kan ja ju lova att om en haltimme e man så trött så man håller vell på att somna el nått... inte lätt inte;)Ne i dag blir det en risefrutti till lunch, hade lagat mat men nee fyy fan vad jag inte vill äta de i dag!!

Fy faraooo vad jag känner mig lycklig iaf, känns så himla bra allt bara, en hel omväning;)
Ha en skön dag;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0