vet inte, fattar inte...

Är så himla ledsen över allt just nu, bråk , tjafs, mig själv allt!! ja vet inte själv varför ja känner så här!! Känns många gånger som vi e för olika när det gäller att resunera, prata!! Jag förstår att jag kan verka bitter i bland!! Inte min mening!! Men att känna sig så otillräklig och fel är skit jobbigt!! Visst jag har skit svårt att lita på folk och det har sina orsaker!! Men ja kan känna mig så ledsen över att här uppe blir man ganska ensam och känner sig ju bara knäpp om man säger nått!!Ja menar kolla hur julen varit,kolla nyåer, kolla min födelsedag!!ja vet inte men ja vill inte ha de så här!! ja vill va lycklig!! JAG e lycklig så men de fattas nått!! el är detta bara en fas nu för att ja e gravid??!! tänker jämt att allt blir bättre och visst de har det blivit men nu sitter ja helt still känns de som!! känner en jävla tristes!! känner mig besviken på släkt och familj me, dok inte ALLA!!
Om ja undrar nått då moste ja få fråga annars får man inga svar!!

Jag längtar jätte mycke efter barn och allt de e inte de men på nått jävla sett känner ja mig så jävla ledsen!!
Vissamänniskor fattar jag mig inte på alls!! men skit i dom då!!
Känns kanske lit extra närja tänker på att de snart e den 23 de det var då ja lämmna allt gammalt för 3 årsen och gjorde nått av mitt liv, jag lämna iaf drågerna och ett jävla skit liv i berga!! Vilket jag e jätte glad för så klart!! Och har klarat det jävligt bra sen dess men varje år som kommit nu den23 i tre år har fått mig att tänka tillbaka på hur det varit, och dee klart de gör ont och man blir sorgsen men ja e gladast att ja tog mig ur det!! fan fattar inte själv varför ja e så jävla ledsen bara!! DE e som om allt bara kommer och fattar inte varför... går ju inte sluta gråta heller!!!
DEt finns många gånger ja undrat varför allt vart som de vart!! varför jag gjiort som ja gjort , vet inte men de ligger vell nån slags sorg i de me!!

EEhhh nu ska JAG nog ta och sola lite, och sluta va ledsen!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0