30 dagar kvar till min bebis kommer<3<3 hoppas jag hahah;)

Mysig kväll i går på Manis med tjejerna, man gör ju inte så mycke nu förtiden, har varken ork el känner sig så för att gå ut så men det va himla kul att komma i väg ett tag i går och käka go mat och surra massa skit. Va på nya manis, hade blivit bra mycke bättre när dom flytta ner till vattnet och gjort det större;) så tummen upp för de!
Ja nu går man in i månad 10 då, wehooo inte långt kvar nu ju, så jävla skönt att slippa att må som en säck potatis hahah;) och få se att lillen mår bra i magen och allt, då kan man känna sig lungn;) ska bliii så mys och kul att se hur han ser ut me ju;) Menar han kommer ju bli super söt och snygg med oss som föräldrar hahah;) SÅÅå klart!<3

Ne tycker abslout att vi tjejer ska tamme fan hitta på lite mer och oftare;) det lär vi ändra på;)
Ja ha har tvekat lite i dag på om jag ska ta och åka till Norrköping i morn el inte, hadde varit himla kul att träffa pappa ju;I) det va länge sen, o andra sidan så kommer han ju upp BB när jag har fött men ändå skönt att komma hem i från lite, menar händer ju inte såååå mycke här inte och dom flesta e lama som mig haha;) Men bara jävligt drygt att åka när jag mår illa och har ont men får se om de är en bra dag i morn;) Alltid kul att träffa the familja och släktingar så får jag ju se vad pappa hunnit byggt på landet och så;)Länge sen vi bara umgicks me ju och det e alltid kul:)
Just nu ä'r vi hos Sarah och jonny och hälsar på lite, sen blir det vell lungna gatan en film el nått kanske, hmmm vad e man sugen på????? ingen anning allllls, som vanligt;)

kramissss ha de vett ja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0