Dagen jag längtat i hjäl mig efter gick för fort:)

Det var ju nu 4 månader sen han var hemma , men i dag var den dagen man längtat efter så sjukt mycke. Och tiden gick så himla fort:( fy och jobbigt känns det nu när han varit hemma och sen moste åka i gen, känns bara så himla TOMT!!!
Känner sig bara ledsen just nu!! Det dröjer ju så himla länge till nästa gång känns det som, Nästa gång är ju när jag ska föda och det är ju beräknat om 45 dagar men det kan ju ta längre tid men jag hoppas att det blir några dagar innan!
Men det var sjukt mysigt att ha han hemma ett tag iaf,  men nu längtar man jU ÄNU MER!!!!!
Jaja det är som det är! går inte att göra ett skit åt det helt enkelt!!
Vi var hemma och mös, var i väg och käka, var till stranden och träffa syster, Milo, sara, Jonny, Nila;)
sen hem och mös i gen hahah;)

 
     Älskling<3                                                   Tjokis;)
 

Vet du varför jag ÄLSKAR dig så mycket?? Jo för att du är den DU ÄR<3

Tiden gick för fort, så nu hoppas jag tiden går fort tills nästa gång vi ses och vi ska föda
Lill Patrik;) är så glad att han får va me på förlossningen, utan han hade de fasen inte gått,
iaf hade det varit för jävla drygt!! Glad att jag har dig älkskling;)  Trotts att de är som det är och det varit som det varit så känns det helt rätt allt bara, och det kommer bli bäst när du kommer
hem helt;)<3<3<3
´
Ne men jag ska trössta mig med en kärleks film i kväll och bara ta det lung, lär ju somna tidigt ifa, skönt;) ha en bra kväll ni me;)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0