INGE KUL LÄNGRE!!!!!!

Fasen vad varmt det är!! blir helt slut av värmen ja!
Ja hopp nu kan vi ju skratta högt kan ja lova !! FY FAN säger ja bara nu håller man på att förvandlas till en TIGER..... mmm visst! man börjar få tiger ränder på magen, snyggt el INTE!!!! bristningar kallas det! kul, japp det blir att operera sig efter det här kan jag lova fy fan inte kul!! men så är det i fa!
jag vill BADA nu!! snart hoppar jag i ån här nere så ser ni en strandad val här nere i iggesund så bli inte rädd för det e bara jag hahah;)

Fy fan vad jag saknar min jörgen, allt e piss jobbigt just nu och jag e total less på det mesta!! men de e klart har jag klarat mig så här långt så klarar jag resten så klart men jag vill ändå ha han hemma nu;) mysa en massa och jag e less på att åka till han nu vill jag lova!! så ta och komm hem nu! nu har jag stått ut för länge känns det som haha... jajaj inget att va bitter över! så fort jag fött så kommer jag nog känna mig fri, sååå skönt för nu e allt bara jobbigt!! och värmen gör det bara värre..

ja ja ne men hoppas ni mår toppen alla hahah..

ja jag tänker på dig me syster och på Milo, hoppas ni har det bra och så, ja fy fan allt e bara himla trisst!!

ne nu ska det skålas!!! hahaha LURADE!!! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0