mys<3<3

De e varmt, men har varit på stranden i 2 dagar nu så himla skönt att fått badat lite och glassat i solen;) Men i dag vart det inge stranden! Utan i dag vart det mys med Milo<3 världens sötaste! Nu tycker jag hans kusin ska fasen komma ut;) 47 dagar KVAR!!!!!<3 de e inte lång tid kvar nu;) men jag e fasen så jävla rädd för att föda. fy fan vad läskigt!! men kommer bli en lättnad sen så klart;)
Och snart kommer mitt<3 hem som jag längtat i hjäl mig till att den dagen ska komma, fy vad mysgt värre!! jag har ju ingen ork att åka nått nu inna födseln tror jag så det blir PERFEKKKKTTT!! Ja jag vet att jag tjatar om det men jag e tok glad ju hahah<3 sååå klart!

Ne nu ska jag mysa med milo sen blir det städa lite till min älskling kommer och så;)
får se om det blir bad i morn kanske;) kram på er ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0