PUckooo

Go kvällgo kväll;)

Just nu är jag hos syster min.Ska lägga i färg i hennes snygga utväxt hon har hahah;) de e nice!

Har varit i stan i dag och köpt en massa tråkigt, ni vet allt tar slut på en gång!! champooo och sånna grejor, nopp så vi tog en pasta i pasta vagnen, sååå himla göttans;)
Fy fasen vad jag hatar att må illa, i går och i dag på morgonen sen 6 i morse har det fan inte varit kul, vart lite bättre på dagen men de kommer och går, och va fan tänkte dig själv, att det känns typ som om du är mag sjuk i 10 månader fram och tillbaka, tror ingen skulle tycka det va så jävla KUL! klart man lessnar!
Ja och jävla puckoooo läkare skrev ut nå illamående tabletter i gen som dom vill jag skulle pröv!! Och som tur var så sa dom på apoteket till mig att det kunde ta skada på barnet!! BAAAA VAAA???!! HALLÅÅ??e hon inte riktigt riktig??kan ju inte skriva ut nått när hon vet att jag e högravid som göra min bebis ILLA JU!!? så nejjj dom åt jag ABSOLUT inte!! såg sen andra tjejer som hade råkat ut för samma som mig , där dom skrivit ut och sen har andra läkare sagt att dom får man absolut INTE ÄTA!!! Ne då står jag heldre ut en att nått händer!

Ne nu ska jag hjälpa syster så han blir lite snyggo;) men älskling kom hem nu!!!
ha de gott kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0