REA gör en tjej TOKIG;)

Va på stan en sväng med syster och milo, tog en fika och glutta lite bara!! Fy fan vilken REA det är då!! Hallå jag vill handla i hjäl mig ju!!! Men nee det kunde man inte! men jag ska fan unna mig nått när jag får pengar, känner mig och ser ju fan ut som en SÄCK potatis nu! INTE OK!! Längtar satan till jag fött då jag kan ha vanliga kläder i gen WEHOOOOOOOOOOOOOoooo då ni ska jag ha nå SNYGGT och OTROLIGT sexigt för min Jörgen;) Ska bara FITTA till BODY, sen blir det nå jävligt snyggt!!har aldrig kännt mig så moteverad som jag gör nu att träna satan efter det här.. Och då har jag ändå varit tränings GALEN innan jag träffa Jörgen, då kan ni ju fatta hur jäkla moteverad man ÄR NU!!! Kanske är för att fy fan man har verkligen kännt sig så jävla Ful under denna tid, så då vill man som bara den när detta är över!! Och det som e himla bra är att jag har en kille som älskar träning lika mycke som mig så då stöttar vi varandra som vi gjorde innan allt detta;) Peppa varandra är vi fan grymma på;) Så det ska nog inte ta allt för lång tid att få till det här får vi hoppas hahah, just nu är man som en stor tjej med volanger och tiger ränder med ett par häng tuttar hahah, ) Siloconet men hade har ju fan åkt ner en bit och det syns fasen inte att man opererat dom , så blir dom inte fina i gen sen SÅ JAPP DÅ blir det att lägga i ett par nya;) det moste nog göras iaf snart, har haft nu mina i snart 9 år så!!

Ja de e inte lätt men vem har sagt att det ska va de??!!

Nej men jävligt MOTEVERAD är jag, och så ska man ju försöka bli SUPER mamma me;) toppen ju;)Så ska vi vänta in PAPPAN så klart som kommer sen;) Mys mys mys säger jag bara<3 nu har vi väntata fasen lännngggeeee ju<3


kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0