Så jäkla typiskt oss tjejer!

Va så himla lung dag i går, fy fan orkar ju inte ett SKIT!!!svettas som en gris och känner mig helt jäkla upp och ner!! fasen lillen kom ut nu så Mamma kan få må bra;)<3 Nu är det ju fan olidligt till och från!! hmmm.. fy fan vad varmt!!!

Fasen vad vi tjejer och killar är olika, när det gäller hur vi behandlar våra vänner!!
Ja jag har fan inte varit bättre själv men jag kommer fan abslout att tänka på det i fram tiden, säger inte att alla tjejer är så men fan många!!
En tjej kan ex ha hur mycke planer som helst, el att kanske hennes vän vill ses och göra nått el så, men då e många av oss tjejer bra dumma moste jag säga, för om då våran "pojkvän" inte har ett skit att göra och bara e hemma el vill umgås med oss, ja då skiter vi i våra planer med våra vänner. Och är då is tället med våra vänner när vår kille gör nå annat el är för upptagna för oss!!! Ärligt talat å e ju det  helt sjukt med tanke på att våran KILLE hade aldrig gjort så mot sin vän el sina vänner! Han hade totalt skitit i vad vi skulle göra och dragit till sin vän, gått ut el hittat på nå annat rakartyg! Kanske ska ta vara på sina vänner man har kvar faktist, det gör iaf killarna på ett bra mycke bättre sett i sånna lägen en vad vi tjejer kan göra många gånger!! Jag har varit prisis en sån tjej, SÅ JÄVLA dumt av mig!! Men vill fasen inte göra så i framtiden! Kanske jag som börjat tänka på det nu när min är där han är och jag e hög gravid, och faktist ALDRIG kännt mig så ensam som jag faktist gör nu!! Tror det blir lättre så fort jag fött så jag kan göra mer och det KOMMER jag göra;)
Man kanske ska ta och tänka på allt detta innan det är försent!! men allt detta e så jävla sant!!

Ne nu ska jag fortsätta va skit lat för jag orkar inte ett skit faktist hahah;) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0