såååå jävla GLAD<3

Nu har mitt<3 fixat så att han får komma hem den 15 augusti och sova hemma i 2 nätter, och sen får han komma på förlossning och va där den tid det tar att få ut lillen, sen får han komma 2 veckor efter jag fött i 3 dagar och va hemma med oss;) wehooooo... tror ni jag vart nå glad el??!!!! japp, då slipper vi skjuta upp allt, så nu får han komma snart och en extra gång på förlossning<3 sååå nu har jag nått att se fram i mot;) jag tycker det e jätte skönt att han får komma hem för nu har jag varit ner så mycke och jag orkar inte mer nu innan jag fött!! DE E BARA glömma, nu är det hans tur att komma och fan ta hand om mig hahah;) fan inte mer en rätt!!!
I går höll jag fan på att bryta i hopp kan jag lova, kännde fan att jag pallar inge mer, vill inte må så här!! varmt och jävligt , ingen ork, och kännde mig bara helt jävla upp och ner!!! fy fan aldrig mer hög gravid på sommaren!!!! neee skulle bara vilja sova bort hela sommarn känns det som hahah!

Ja ha vad ska man äta för äkligt i dag då?? vet ju fan aldrig vad jag vill äta, blir äklad av det mesta!!! hmm MELON e jag galen i ;)
I morn ska jag till barnmorskan, de e bra, kolla så allt ser ok ut då;)

ne men ha de bra i dag vett jag kram;)

Kommentarer
Postat av: lisa

varför får inte din pojkvän komma hem när han vill?

2010-07-21 @ 17:10:20
Postat av: Anna

Gud va mysigt att han får komma hem .. :)

2010-07-30 @ 20:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0