SKÖÖÖÖNTTTTTTTTT<3

Så himla bra och skönt att jag pratat ut med syster min;) Nu känns allt bra i gen, och jag har fått träffat lille Milo<3 mosters favorit<3 Gud så han har växt, det går ju så himla fort ju;) Ja snart kommer hans lille kusin, Patrick, gud så stor milo kommer se ut jämfört med Patrick, men så himla kul det kommer bli när lille Patrick vill komma ut;) Men det känns vell som han aldrig kommer att komma ut ju!! som att jag ska gå så här hela livet ut ju! men så är det ju inte så klart!Ne det e ju bara 6 veckor och några dagar kvar nu ju hihihiii.....;) sen kommer jag fasen aldrig mer va gravid hahah... iaf inte själv och utan stöd, ne det va inge kul! men känner mig faktist stolt över allt jag gjort hitils, har trott många gånger att jag ska bryta i hopp, men det har gått ändå;) toppen;) men fatta skönt att vakna upp med lillen utanför magen och vakna då med att han e ute och utan ILLAMÅENDE och JÄVLA HORMONER hahah;) längtar faktist;)<3

Nu ska ni få veta nå super kul!!! wehoooo min älskling<3 kommer om en vecka hem till oss i ett par timmar för första gången på många veckor, månader.... jag har längtat efter denna dag HUR LÄNGE SOM HELST nu;) så då kan ni ju fatta hur glad jag är över att min älskling får komma hem om en vecka för att bara mysa och vara  för en gång skull;) har ju varit tuffa tider ett tag nu men nu kanske allt blir lite lättare;) puss kallas e bara förnamnet hahah<3

Japp och i morgon ska jag titta på en lägenhet, en större till oss, jag hoppas den e fin och så, för det skulle va super skönt med större och balkong, för just nu känner jag mig typ instängd, och vi moste ha ett större sovrum och sen är det ju ett pluss att lillen kan få ett eget rum så klart, den vi har nu är på49 kvadrat och den jag ska titta på är på71 kvadrat så det e ju stor skillnad;) skönt med lite and rum;) då ska jag välja tapeter och så , så blir det säker toppen men vi kan inte flytta fören jag fött i så fall!! vill ju inte föda nån bebis i trappen inte hahah;)

fy faraoooo vad det är varmt, fan en plåga just nu!!! vill ligga i vattnet jämt nu;) skönnnt;)
va hos barnmorskan i dag och magen hade växt 2 cm till och allt såg bra ut och jag hade bara gått upp nu 1 kilo på 4 veckor, wehooo då vart jag glad, jag rusa ju upp i vikt i början men nu kanske det inte blir så mycke mer kan man ju hoppas på ha Ha ... men så himla skönt när man varit där och vet att allt ser bra ut då kan jag andas ut;) han e stor nu och o det känns<3    ha en skön kväll alla;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0