Tusen tack;)

Fick en massa fint av svärmor;)

så himla fin bikini fick jag;) ska bara få till mina HÄNGTUTTAR FÖRST haha;)



Fina kläder till våran LILL Patrik;)

Och en massa fint fick älsklingen;) så han kommer bli super glad i morgon;)
Tusen tack Ewa för allt;)

Nu ligger lille Milo på min soffa helt utslagen och drömmer hahah så söt;)
Jag och syster har ätit middag och nu bara tar det lungt!
fan jag kommer ju inte kunna sova i natt ju, kommer ju va så glad över i morn så jag blir tokig snart;) säger bara MYS!!!!!
Ha en skön kväll, jag ska iaf se på det nya programet LIVET PÅ BB som börjar kl 21, spännande ju och se vad som händer och sker när det är dags;)



Gullunge Milo<3

kram;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0