Lycklig<3

Går dagen vart lung med lill Milo och syster!! På morgonen fixa jag lite med försäkringar så nu är vi alla3 tre försäkrade och vårat hem!! skönt;)
Fasen vad jag kännde mig arg i går för att det var så jävla varmt!!! va fan man kunde inte ut och gå för då hade man ju fan dött, kännde mig bara jävligt less på värmen och att va gravid , hormoner och svettnigar och ingen ork!"!! LESS då!
Men i dag e jag såååå glad wehooo ska mysa satan med mitt<3 i morn, va ju ett tag sen som sagt som han var hemma så det ska bli skit kul;)
Så i dag har jag städat och fixat till s i morn då;) var på en morgon promenad i morse, skönt men VARMT;) Sen blir det middag med syster, vette fan vad jag e sugen på men de löser sig!

TITT TUTTT hahah;) v34 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0