jävligt varmt;)

Då var man hemma då efter att ha varit i stockholm i en och en halv vecka! Midsommar vart lungn och skön sen ett besök hos mitt <3 inte bara ett det vart ett par st när ja ändå var ner;) annars har det varit lungt, träffat mormor min ganka mycket, känns som det e bra att man passar på att träffa henne för ja menar hon blir ju inte yngre om man säger så ;) sen kan man ju inte säga att just berga lokar så himla mycket,  när man ser vissa  fy fan  så tänker jag bara stakars jävel!!

Denna värme när man e hög gravid är fasen inge kul, svettas som en gris faktist, denna sommar kommer inte bli kul om det ska va sån värme hela tiden, men nu e det bara sju veckor kvar!!! SÅ SKÖNT;) kan inte sova längre för man kan ju knapt vända på sig längre och det är jobbigt med magen som bara den, men det är ju inte långt kvar så man står ju ut men det är fan ingen dans på roser, men så fort han kommer ut så kommer jag må bäst av att få ut minlille kille<3 massa mys och börja må bra är det jag ser fram i mot nu;)
Kommer nog inte kunna åka så mycke mer till<3 mitt, i lördags kännde jag lixsom att detta kommer jag inte att orka mycke mer!! helt slut och har åkt som en dåre nu fram och tillbaka och mina krafter och ork börjar ta helt slut nu!!

Hade det inte varit för att jag ska till barnmorska på onsdag så hade jag nog stannat kanske lite längre i stockholm, för det e ju inte så jäkla kul här hahaha;) ja jag kanske om ja pallar åker snart i gen;) får se vad man orkar och så;)

Vakna här om natten av världens jäkla värk, fy fan har aldrig kännt nå liknande faktist, gjorde så jävla ont så jag trodde fan att det var dags, men som tur var så somnade jag om;) men ringde in dagen efter men efter det har det varit lungt, men nu känner jag mest att han håller på ner till och han sparkar som fasen upp i revbenen;) jag e så nyfiken på lillen nu, och har aldrig längtat så mycke efter nått som jag gör nu, kan jag lova<3

livet e fan kort, och det kan ta slut när som helst!! så gör det bästa innan det är försent, lägga ner tid och ödsla den på idioter är bara idioti!! en dag kanske du vaknar och inser! jag har iaf inset!


min glada mormor hahah...<3



bebis v 32<3



jävligt tuff tjej hahaha;)


Slutet gott allting blir jävligt gott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0