Vill föda nu tack;)

Så skönt att det fläktar lite kallare i dag, va skönt när jag var ut och gick;)
Kan ju tyvär inte gå så långt som jag vill längre pga foglossningen men dom sa att jag skulle försöka gå lite så nu får man ta det lite lungnare!! Fy fan känns som en evighet kvar ju, vill ju föda nu tack;) men neheeee...Alla kännslor är totalt upp och ner och jag vet varken ut el in alls känns det som, det e fan värre nu en innan, vill bara skrika rakt ut typ, helt sjukt!känner mig skit konstig bara!!

I går va jag hos Lina och såg en film och snacka lite skit, Mysigt,
I dag så kanske jag åker in till stan en stund och ska fixa lite, och så att tiden går hahah, nu är det ju bara en lång väntan och inge annat!!

Ha en skön dag hej hopp;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0