ENU EN DAG;)

inte alltdid lätt inte!! Kommer en tår då och då, även fast jag e sjukskriven så är det ju tamme fan nått, fixa och dona med allt!! är det inte papper hos försäkringskassan, barnmorskan, handla möten tvätta och bla bla...... Dom säger ju man ska passa på och vila nu men icke hahah;) Varit in till stan på försäkringkassan i dag, lämna in lite papper som jag inte fattar ett skit av, men jag glömde dom viktigaste så KLART!!! så jävla förvirrad ÄR JAG!!!!!! typiskt!Nu tvättar enu mer och fikar med Helena och Lina, sen ska jag laga lite mat ;)  JAG VILL TILL STRANDEN, snart kan man vell börja hänga där antar jag , el när kan man det??? när brukar folk gå dit?? Ehhhh jag ska dit snart nån dag!!! Sååå hot är det ju nu!! NICE;) Men jag kan ju gå runt där och visa mitt STORA ÄRSLE och lår som ser tamme fan förjävliga ut nu FYFAN ingen syn för gudarna, Hängigt och dallrigt och seluliter som fen!!! UUssschhhh fy och blääää! men det kommer ju nå vakert av det iaf;) Jo våran lille kille<3 så jag kan vell stå ut denna tid, sen ska jag fan ha till baka min kropp;) Jag får stå i vassen denna sommar hahah;)
Fan vad det e varmt, börja iaf morgonen med en promenad, känns bra, men allt brister ju fasen till kvällen, japp d¨får man ju sug efter ALLT!!!!!! så så var den dagen SABBAD!!!! toppen;)

Ne men ha det great nu vett ja, jag ska RULLA VIDARE;) puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Du är ju görfin, gravid eller inte =)

Tänk på att du dör inte av lite celluliter o d bästa är: Dom går att få bort =D

Hoppas du får en skön sommar o du kliv fram ur vassen o var stolt över dig själv o d du har åstadkommit! =)

2010-06-04 @ 22:10:02
URL: http://marreolillprinsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0