Puhhhhh....

Så himla trött jag vart då, va på en lite promis sen ropa Helena in mig så jag och lina satt där ett tag. Sen vart det lite lunch och nu försöker ja dricka lite kaffe så jag kan bli lite PIGG!!! Så himla gött nu har jag köpt jordgubbar, fasen längtat efter de i några dagar nu;) toppen, fasen jag moste ju sluta med alla kakor och skit kommer ju fan väga mer en jörgen snart hahah;) INTE OKEY!!!
Älskling vart så himla orolig i går när jag berätta att jag hade som mens värkar hela dagen i går så han ville jag skulle ringa till förlossningen, så jag gjorde de iaf, och då sa dom att jag skulle vila och se om det vart någon förändring, så fråga jag om det va normalt att känna så och då sa hon att ja det behöver ju inte vara nått, men det kan va ett sett för kroppen att säga att den vill få ut bebisen, att den förbereder sig på att du kanske moste föda för din kropp kanske stöter i från sig bebisen. SHITTTTTT tänkte jag och höll på att svimma, hahah, NEJ jag e inte berädda på att föda nu tänkte jag, det går ju inte nu!!! fick lite panik då liksom hahah.... Men det vart bättre när jag la mig ner och sov PUHHHHHhhh för det;) Skulle vell inte va så konstigt i gentligen om nått sånt skulle hända nu förtidigt med tanke på all jäkla inre stress man har och hur man håller på och fixar och donar och vette fan allt!!! Läste lite om det på nätet med vad som händer när man är i v30 som jag är och det ska tydligen inte va så bra om man skulle få skit ont just nu, det kan bero på att beisen vill ut el nått el att nått e fel! så klart man blir orolig!!!! men nu gick det över så det känns himla bra;) jag vill inte föda för tidigt, jag vill min bebis ska komma ut frisk och hel och bra;)<3

Ne snart blir det in till stan en sväng;) ha en bra dag alla kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0