se!!!

Fyfan ut med alla äkel, falska människor från mitt liv nu, hoppas vi aldrig ses i gen! hade det varit tvärt om så hade säkert inte ni el du tyckte varit så jävla kul heller, en dag slår det tillbaka så är det bara!!! tänk tvärt om så märker du att det inte va så kul!!!NE fy fan! Kom bara att tänka på dom som varit psyko och lite till ,vill du ha sånna i ditt liv så e det upp till dig en jag avstår, sånna mäniskor märker inte ens att dom e bara en falsk fasad med stora fel i huvet!! enu falskare är vell att snacka skit och sen låtsas som inget!! ehh har inte mycket för de! Haka lixsom upp mig på dom som gjort att man kan ha mått skit till och från, men de e slut med de!!!

Annars har jag varit ut och gått och suttit i solen hela dagen, skönt;) pussa i hjäl milo skulle jag lätt kunna göra<3
Jahopp och <3 mitt får fasen alltid som han vill, kan lova att när detta är över så är det min tur hahah, att få som jag vill hahah;) jag kanske bara e en dum jävel som får märka sen att jag varit dum som varit sååå go nu men det märker jag sen i så fall och då e det jävligt synd!!! Men undertiden behandlar jag mitt<3 så gott jag kan tills nått annat visas!! kan ju baran hoppas att det blir bäst sen me så klart<3

Ne nu ska jag ut och äta vi HÖRRs;) pössssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0