Typiskt!!!!!!!!!!!!! men bra..........

Spymorgon vart det för mig!!! trodde det var över, men NEJ tydligen inte!!!!
Ska ut och gå en sväng nu sen i kväll ska jag hem till Helena på Ett litet Party hahah;)
I går höll jag på att fixa och dona med Byron jag köpt till lillen, typ hundra skruvar och delar! Men det gick bra endå, tog typ 2 och en halv timme att sätta i hopp den bara!! hahah.... Fy fan vad jag e grym!! Behövde fan ingen Kille till det där inte!!! Fan jag tycker jag har varit bra grym nu, klarat allt själv med allt!!! Mmm berömer mig själv faktist;) Så nu har jag vikt alla lillens kläder och lagt in i lådan och så, såååå söta kläder så jag längtar enu mer nu till han ska komma;) MUSIGT!!!! så små hahah;) satt upp hans lampa och så me, så nu e det bara för lillen att komma;) Men jag moste försöka ta det lilla lungna nu för fick för jävla ont i magen i går efter allt!!! Känns bra nu men jag moste ta det lilla lungna me! Men inte så lätt när man känner en jävla press på sig och ska fixa allt osv!!! Men men!Kanske va därför man börja spy som en tok i morse!! ALLTING GOTT SLUTET GOTT!!!

Ne men snart ska jag gå ut och gå och sen sätta mig i solen så ha de gott alla;) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0