så fort allt gick och kommer gå, hoppas jag<3

Ja nu sittar jag på miitt stora feta ärsle och dricker te och ätit himla gooooo glass;) mummssiii;) himla bra för min figur;) Va in till stan en snabbis med Lina sen hem och käka himla go middag, vart lite för mycke men vad gör det! inget! jag vill ha stor bebis hahahah , lurad, ne men hans mamma e nu bra stor hahah;) men som jag alltid har sagt det ska va GÖTT OCH LEVE;) Men sen ni blir det ett jävlar inama när jag fött då ska jag öppna en ny blogg och skriva om vägen till baka på den perfekta kroppen" om den nu kan bli det" nopp kan aldrig bli perfekt men den kan bli himla bra, tur jag har alla redskap och kunskap jag behöver för att fixa den sen får vi vell se hur jag lyckas hahah;) spännande!!

wEHOOOOO nu är det inte långt kvar, fasen jag ser ljuset i tunnen, så himla skönt, snart blir det mer tid med min älskling och min bebis kommer till världen och jag känner fyyyyy fan vad skönt, efter att ha mått dåligt i snart 30 veckor och älsklingen på ett annat håll så känner jag fy fan vilken befriels att slippa illa måndet och att va utan mitt<3, kan liksom allt bli normalt i gen;) visst tar det lite tid innan han är hemma helt men vi får träffas bra mycke mer en vad vi gör nu!! Längtar i hjäl mig!! Under den här tiden har jag verkligen fått känna på vilka som betyder nått i mitt liv, handlar om att ge och ta, inte bara ta ta ta el bara ge ge ge..... handlar om respekt , kärlek och kunna ställa upp i vått och tårt, gråta dela glädje, ge kärlek och ha en jäkla bra vännskap;)<3 och det har man fått prövas om under den här tiden, och även min älskling tror jag, han märker nog nu vem som finns och inte!
Men jag känner att jag fasen vad jag känner att jag har hittat rätt, därför känns det mer en rätt att ha en bebis nu i mitt liv, det är det bästa som hänt mig och att jag har jörgen;) jag e ju änu mer tok kär nu , när man fått lite avhålsamhet och prövat den svåra tiden nu och allt det har faktist gått bra, visst fan är det jobbigt men allt kommer bli skit bra sen, HOPPAS JAG!!!!

Fan vad jag kan få ongest över mitt förflutna, det liksom dyker upp i huvet i bland och jag bara  vill aaaaaaaaaaaaaaaaaa få bort det, jag hatar mig själv om jag sårat någon el gjort nått jag inte borde och haft cp fylla el nått fy fan, ja jag har varit ung och jävligt oklok i bland , men visst det har nog alla men jag är en sån som får för jävla ongest över inget alls nästan men men mitt förflutna kan jag inte göra nått åt nu, kan bara göra bättre nu!! och det har jag gjort nu men i bland dyker gammalt upp ur mitt förflutna och kan må skit verkligen, sånt andra gjort, och sånt jag gjort!! ja ja huvesaken man kan ongra , glömma och förlåta sig själv och andra kanske;) Mitt gamla liv är över nu blir jag en toppen mammma hahah;)

Ne nu ska jag se tv ha en skön kväll alla;) massa mys,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0